نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 18:10

آثار شهید مطهری گنجینه ارزشمند دانش و حکمت است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید مطهری تاکید کرد و گفت: آثار شهید مطهری گنجینه ارزشمند دانش و حکمت است، زیرا خداوند، دانش و حکمت را به او عطا کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله دری نجف‌آبادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اساتید و طلاب نمونه طرح ولایت در حوزه خاتم الانبیا اظهار کرد: شهید مطهری منشا خیرات و برکات ارزشمندی برای کشور بود که باید روش و منش این شهید والامقام الگو و سرمشق خوبی برای معلمان باشد.

وی تصریح کرد:‌ شهید مطهری در 43 سال گذشته اقدامات ارزشمندی برای کشور انجام داد که با گذشت این همه سال هنوز شاهد زنده بودن نام و یاد این شهید والامقام هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید مطهری تاکید کرد و ادامه داد: آثار شهید مطهری بدون استثنا، عالی و گنج است، زیرا خداوند، دانش و حکمت را به او عطا کرده بود.

دری گفت: شغل معلمی شغل انبیاست،  امروز معلمان ما باید بکوشند شهید مطهری‌ها تربیت کنند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه نیز باید با الگوگیری از شهید مطهری  در کسب درجه‌های بالای علمی بکوشند، گفت:  خداوند به هر کسی که بخواهد عزت می‌دهد، با عنایت پروردگار امام راحل عزیز ملت ایران شد، چرا امام در راه خدا و  برای خدا کار کرد و انقلاب را به پیروزی رساند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192563

مهمترین اخبار ایران و جهان: