نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 23:33

جمع‌آوری کارت‌های سوخت به‌منظور ساماندهی انجام می‌شود

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، منطقه فارس گفت: طبق اعلام دولت جمع آوری کارت‌های سوخت صرفا به منظور ساماندهی آنها است.

طاهری در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز درخصوص شایعه افزایش قیمت سوخت اظهار داشت: طبق اعلام دولت افزایش قیمت فرآورده‌های سوختی را نخواهیم داشت. 

او با اشاره به ساماندهی کارت های سوخت در جایگاه ها گفت: از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ اطلاع رسانی های لازم برای ساماندهی کارت های سوخت انجام شده و جمع آوری کامل کارت ها در دستور کار نیست. 

او افزود: بهتر است هموطنان عزیز و هم استانی ها از کارت های شخصی خود و از سهمیه یارانه ای خود و پس از اتمام آن به صورت آزاد از سوخت استفاده کنند، لازم به ذکر است در صورت استفاده از کارت های شخصی نیازی به کارت های آزاد موجود در جایگاه ها نیست مگر در شرایطی که شخصی کارتش را فراموش یا گم بکند. 

وی خاطر نشان کرد: تغییری در روند جایگاه ها ایجاد نشده و تعدادی کارت سوخت برای مواقع ضروری باقی مانده است و تقاضاها برای صدور کارت سوخت از اسفند ماه انجام شده و تقاضاهای جدید در سال جدید نیز به تدریج صادر و انجام خواهد شد. 

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی در پایان گفت: توصیه می‌کنیم هم استانی های عزیز بدون نگرانی از کارت های شخصی سوخت برای سوختگیری  استفاده کنند و بدانند محدودیتی در سوختگیری کارت های سوخت نیست.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1168119

مهمترین اخبار ایران و جهان: