نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 21:08

۳۳ هزار و ۳۰۰ نفر در سقز متقاضی دریافت مسکن ملی هستند

سقز- فرماندار سقز گفت: ۳۳ هزار و ۳۰۰ نفر در این شهرستان متقاضی دریافت مسکن ملی هستند و در این راستا باید تولید مسکن تسریع و کار پیمانکاران تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن سقز از ادارات خدمات رسان خواست تا تأسیسات مورد نیاز برای پروژه‌های مسکن را در افق بلند مدت طرح، پیش بینی کنند.

وی بر آماده سازی نقشه محوطه سازی پروژه ۱۱۹۷ واحدی مسکن ملی و تسهیل در کار پیمانکار در این شهرستان تأکید کرد.

توان خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۳ هزار و ۳۰۰ نفر در سقز متقاضی دریافت مسکن ملی هستند و باید تولید مسکن تسریع و کار پیمانکاران تسهیل شود.

رحمان پور رئیس اداره راه و شهرسازی سقز اظهار کرد: پروژه ساخت مسکن ۱۱۹۷ واحدی سقز که در ۴۶ بلوک در حال ساخت و ۲۸ بلوک آن فعال بوده و دارای ۱۱ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی افزود: برای تأمین زمین جهت ساخت و تولید مسکن ۷۰ هکتار زمین دیگر معرفی شده و شورای عالی مسکن و ماده ۵ نیز زمین ۱۱۲ هکتاری را که پیشتر برای تولید مسکن معرفی شده بود، تأیید کرده است.

رحمان پور اعلام کرد: ثبت نام متقاضیان فاز ۸ هم آغاز شده و تاکنون ۳۳ هزار و ۳۰۰ نفر برای دریافت مسکن ملی در شهرستان سقز، ثبت نام کرده اند.

وی بر ضرورت همکاری ادارات مرتبط با پیمانکار در تأمین مصالح شن و ماسه تأکید کرد و گفت: ادامه فازهای جدید به صورت پروژه‌های انبوه سازی یا واگذاری زمین به گروه‌های چندنفره در دست بررسی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158319

مهمترین اخبار ایران و جهان: