نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:28

تمام توطئه‌های آمریکا با شکست مواجه شده است

کرج- امام جمعه کرج گفت: تمامی آزادی‌خواهان جهان امروز شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند و تمام توطئه‌های آنها با شکست مواجه شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: رژیم غاصب با ترفند گروه‌های تکفیری و داعش را به کار بست تا منطقه را امن کند که با فرماندهی سردار دل‌ها این توطئه نیز خنثی شد.

وی بیان کرد: پروژه ایران هراسی دشمنان نیز شکست خورد و شمارش معکوس برای اضمحلال آنان شروع شده است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: آیا افول آمریکا غیر این است که در بسیاری از مبادلات جهانی از دلار استفاده نمی‌شود و سلطه دلار شکسته شده به طوری که جدا از مشکلات داخلی در عرصه بین‌الملل نیز افول داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: تمامی آزادی‌خواهان جهان امروز شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند و تمام توطئه‌های آنها با شکست مواجه است.

امام جمعه کرج با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: ارتش نظام اسلامی، ارتشی با ایمان و مقتدر است که در عرصه‌های مختلف وظیفه شناسی داشته است.

وی افزود: همیشه ارتش از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و عده‌ای به دنبال آن بودند که ارتش منحل شود اما با بصیرت امام راحل (ره) که ارتش را ارتش اسلام و فرزندان انقلاب خواند این توطئه نیز از بین رفت.

آیت‌الله حسینی‌همدانی به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: برای سخن گفتن و موضع گرفتن در این زمینه دشمن به دنبال سیاسی کردن مسئله است تا انسجام ملی از بین رود.

وی افزود: بنابراین باید بصیرت و دشمنی شناسی داشت تا مسئله عرفی، اجتماعی و شرعی که ابعاد مختلفی دارد و امام مسلمین سال گذشته گفتند حرام شرعی و سیاسی تکلیف روشن است.

امام جمعه کرج گفت: شیاطین، شرعیات و عرفیات را سیاسی کردند به طوری که جمعیت زیادی در مسیر اهداف شوم دشمنان به حرکت درآمدند که در این زمینه نیاز به برنامه‌ریزی متنوع داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147863

مهمترین اخبار ایران و جهان: