نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 21:58

پلمب ۱۸۳ واحد صنفی متخلف در استان قزوین/ محکومیت ۹۳ میلیاردی متخلفان در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تاکنون ۱۸۳ واحد صنفی متخلف در جریان اجرای گشت های نوروزی و ماه مبارک رمضان پلمب شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن‌پور اظهار کرد: از آغاز طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان، ۲۴۷ تیم گشت سیار از ۱۶۷۰ واحد صنفی در سطح استان بازرسی به عمل آورده اند که از این تعداد ۷۲۹ واحد صنفی متخلف شناسایی و به پرداخت بیش از ۶۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

وی میانگین زمان رسیدگی به پرونده های تعزیراتی در استان را ۴/۵ روز و تعداد کل پرونده های وارده در بخش کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان در این ایام را ۱۸۴۸ فقره اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۶۶۵ فقره پرونده صنفی مختومه و متخلفان محکوم به پرداخت مبلغ ۹۳ میلیارد ریال جریمه نقدی، نصب پارچه و پلمب شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین نظارت بر بازار کالاهای اساسی و اقلام مصرفی را هدف اصلی گشت های سیار تعزیرات حکومتی برشمرد و تصریح کرد: در این طرح بیشترین نظارت و سرکشی ها به ترتیب از خواربار فروشی ها، فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش، نانوایی ها، مواد پروتئینی، قنادی ها، رستوران ها و اغذیه فروشی ها، مراکز خدماتی رفاهی، فروشگاه های زنجیره ای، خشکبار و آجیل، داروخانه ها و...صورت گرفته است.

گفتنی است گشت های سیار نوروزی از ۸ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان سال جاری ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1156263

مهمترین اخبار ایران و جهان: