نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 10:06

کاهش ۳۴ درصدی بارش ها در تویسرکان/ نگرانی در حوزه آب جدی است

همدان- فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: میزان نزولات جوی تویسرکان نسبت به بلند مدت حدود ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده و نگرانی در بخش آب جدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری شامگاه شنبه در اولین شورای اداری سال ۱۴۰۲ در شهرستان تویسرکان با بیان اینکه شعار سال باید اولویت اصلی ارکان کشور قرار گیرد؛ اظهار کرد: شهرستان تویسرکان در این زمینه باید هم سو با کشور حرکت کند و باتوجه به اینکه گرانی و تورم بیشترین مشکل مردم است، باید تمام تلاش خود را در راستای کاهش تورم به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: مهار تورم نباید منجر به رکود شود بدین سان، بهترین کار هدایت سرمایه‌های موجود به سمت تولید خواهد بود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه تمامی مسئولان و مدیران باید برای جذب سرمایه گذار تلاش کنند؛ اضافه کرد: اگر سرمایه گذار سرمایه خود را به جای دیگر ببرد، مشکلاتی از قبیل بیکاری، بی ارزش شدن پول، دامن زدن به گرانی و بالا رفتن نرخ خدمات ایجاد خواهد شد.

افشاری متذکر شد: میزان نزولات جوی تویسرکان نسبت به بلند مدت حدود ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده و نگرانی در بخش آب جدی است.

این مسئول ادامه داد: طبق پیش بینی سال سختی را در زمینه آب سپری خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه سیاست‌های نظام در این بخش ابلاغ شده است؛ افزود: سرویس‌های جاسوسی در زمینه عفاف و حجاب سرمایه‌گذاری کلان کرده‌اند، بنابراین در این زمینه نیاز به اقناع سازی و توجیه است.

ادارات باید محل گره گشایی از مشکلات مردم باشند

افشاری با بیان اینکه ادارات باید محل گره گشایی از مشکلات مردم باشد؛ متذکر شد: اجازه ندهید مردم سر خورده شوند.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: ساماندهی ورودی شهر باید با سرعت بیشتر انجام شود؛ هم اکنون نیز در بحث عمران شهری در شهرستان تویسرکان، سرکان و فرسفج پروژه‌های خوبی در حال اجرا است.

وی از پیش بینی ۵۲ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۵ هکتار برای افرادی که فرم ج آنها سبز شد نیز درنظر گرفته شده است.

افشاری از سهم یک میلیارد و ۲۷۰ تومانی شهرستان تویسرکان از سفر ریاست جمهوری سخن گفت و افزود: این اعتبار، تعداد ۸۳ پروژه را شامل شد که باید در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسند.

فرماندار تویسرکان خاطرنشان کرد: همچنین، تعداد ۱۵ پروژه بزرگ اقتصادی در دستور کار وجود دارد و باید طرح‌های نیمه کاره را به تولید برسانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1136863

مهمترین اخبار ایران و جهان: