نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 23:05

لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی لرستان با پلیس در حوزه حجاب و عفاف

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی این استان با پلیس در حوزه حجاب و عفاف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز شنبه در جمع فرمانده و کارکنان انتظامی لرستان، اظهار داشت: گستردگی کار انتظامی کاری غیر از مجاهدت فی سبیل الله نیست و بستر و عامل این موفقیت در انتظامی یاد خدا است.

وی با اشاره به اینکه گستردگی و فعالیت و مأموریت‌های هیچ دستگاهی به اندازه انتظامی نیست، افزود: وجود نیروهای انقلابی، جهادی و جان برکف باعث شده است که مجموعه انتظامی در همه زمینه‌ها موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی در تمام ایام سال چه در حزن و چه شادی‌ها در آماده باش به سر می‌برند و به مردم خدمت می‌کنند، گفت: پاداش کارکنان انتظامی فقط رضایت خداوند متعال و غنیمت آنها لبخند رضایت مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با بیان این مطلب که دشمن و نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش‌های مادی، معنوی و فرهنگی به دنبال اسلام هراسی و اسلام ستیزی است و خوشبختانه در این حوزه موفق نشده است، بیان داشت: دشمن به این نتیجه رسیده که برای حاکمیت بر کشورهای اسلامی می‌بایست پوشش و حجاب آنها را هدف قرار دهد، لذا از همه دستگاه‌های متولی و فرهنگی می‌خواهیم تا با افزایش همکاری و تعامل بیشتر با پلیس و دیگر سازمان‌ها گام‌های بیشتر در این زمینه بردارند.

وی با بیان اینکه بنده از عملکرد فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر رضایت کامل دارم و در آشکار و نهان این رضایتمندی را بیان می‌کنم، عنوان کرد: بنده همیشه و در همه حال مدافع و پشتیبان فرماندهی انتظامی هستم و خواهم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1136219

مهمترین اخبار ایران و جهان: