نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 11:30

بازدید میدانی مسئولان در دراز مدت نتیجه می‌دهد

رودبار - فرماندار رودبار با تاکید بر تقویت روحیه امید در جامعه، گفت: بازدید میدانی مسئولان در دراز مدت نتیجه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث عموپور شامگاه پنجشنبه در همایش گرامیداشت روز شوراها در سینما زیتون رودبار، اظهار کرد: شوراها وظیفه نظارتی و مشورتی در پارلمان محلی دارند که در حل مشکلات بسیار اثرگذار هستند.

وی، شوراها را نمونه و الگوی حکمرانی خوب و اثرگذار برشمرد و افزود: پارلمان محلی نقش محوری در رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم دارند.

فرماندار رودبار با تاکید بر ایده پردازی از سوی شوراها و پارلمان محلی، بیان کرد: شوراها در ایده پردازی و ارائه طرح‌های نو برای حل مشکلات جامعه کمرنگ و ضعیف عمل کردند.

عموپور با اشاره به نقش تصمیم گیری و تصمیم سازی شوراهای اسلامی، اضافه کرد: شوراها تنها نهاد برخاسته از اراده مردم است که هم تصمیم می‌گیرد و هم تصمیم سازی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شوراها اختلافات خود را در جامعه بسط ندهند، افزود: برخی اختلافات و تعارض سلیقه‌ها در بین شوراها، نباید بر روند کار این پارلمان محلی تصمیم گیر و تصمیم ساز، لطمه وارد کند.

فرماندار رودبار با تاکید بر تقویت روحیه امید در جامعه، اضافه کرد: تزریق ناامیدی و کاشت بذر نفاق و دوگانگی از سوی افراد در جامعه، قرارگیری در مسیر و اهداف دشمن است.

عموپور با اشاره به بازدیدها و دیدارهای چهره به چهره مسئولان در روستاها، بیان کرد: بازدیدهای روستا به روستای مسئولان در دراز مدت نتیجه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت تمام شدنی است، افزود: همه مسئولان باید تلاش کنند در این مدت مسئولیت در جامعه از خود اثر بگذارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1189863

مهمترین اخبار ایران و جهان: