نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 11:16

فعال دانشجویی: روز قدس نمایش وحدت جهان اسلام است/ موجودیت جعلی رژیم صهیونیستی در خطر سقوط است

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی گفت: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است و روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که بسیاری از معادلات به نفع آرمان آزادسازی فلسطین تغییر یافته و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان احساس می کند موجودیت جعلی آن در خطر سقوط است.

امیر محمد میر دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت:  روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که بسیاری از معادلات به نفع آرمان آزادسازی فلسطین تغییر یافته است و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان احساس می کند که موجودیت جعلی آن در خطر سقوط است.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی خود درگیر جنگ داخلی ‌است، جنگی که میتوان گفت علاوه بر چالش ها و خطرات خارجی که اسرائیل را همواره تهدید می‌کند باعث سقوط و زوال رژیم صهیونیستی در سال های اخیر شده است. این عوامل در کنار عوامل خارجی هریک تکه پازلی هستند که سرانجام به نابودی و فروپاشی رژیم صهیونیستی منجر خواهند شد.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه رجایی گفت: قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است.

وی افزود: ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم، روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است، آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: روز قدس برای همه مسلمانان نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است. روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

وی ادامه داد: این غده سرطانی، پایگاه تروریست در منطقه است و ریشه کن شدن آن، آرامش و امنیت را به منطقه بازمی‌گرداند. حرمت شکنی و نقض حریم مسجدالأقصی و محیط پیرامون آن توسط رژیم صهیونیستی، منجر به ایجاد یک بحران جدی برای این رژیم و حامیان آن علی الخصوص آمریکای جنایتکار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1142663

مهمترین اخبار ایران و جهان: