نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 09:39

نقش بخش خصوصی در اصلاح اقتصاد کشور/ حمایت از تولید داخلی سبب کاهش واردات می‌شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت از تولید می‌توان بخش خصوصی را که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تأکید دارند، تقویت کرد تا بتوان از رشد تورم و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: نام‌گذاری متوالی سال توسط رهبر معظم انقلاب بر مباحث اقتصادی و تولید نشان از اهمیت این موضوع است چراکه تولید، ضامن اشتغال، تولید سرمایه در کشور، افزایش اعتبار پول ملی و حمایت از جوانان است.

وی افزود: توانمندسازی کشور در تولید باعث جلوگیری از واردات و کلیدی‌ترین مسئله و مهم امروز کشور است که باید به آن توجهی ویژه داشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حمایت از تولید می‌توان بخش خصوصی را که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تأکید دارند، تقویت کرد تا بتوان از رشد تورم و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

وی با اشاره به نقش مجلس در حمایت از تولید، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز همواره بر این موضوع تأکید داشته و تاکنون در مباحث مختلفی همچون تولید و جهش مسکن و دانش‌بنیان طرح‌های را مصوب کرده است.

رشیدی افزود: در بحث تولید مسکن می توان گفت در کنار آن ۲۰۰ شغل ایجاد می شود و علاوه بر این با کاهش قیمت مسکن، ارزش پول ملی افزایش پیدا می‌کند.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در هر زمینه‌ای که ارزش پول ملی را افزایش دهد ورود خواهد کرد، گفت: حمایت مجلس کنونی از دولت طی ادوار مختلف بی‌سابقه بوده است و در مقابل انتظار داریم دولت نیز مصوبات مجلس را اجرایی کند. عدم پرداخت حق مناطق جنگی به بازنشستگان یکی از این موارد است که دولت باید عمل کند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1142519

مهمترین اخبار ایران و جهان: