نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 17:18

کمک ۳۶۱ میلیون تومانی مردم فومن برای آزادی زندانیان

فومن - رئیس ستاد دیه استان گیلان از افزایش ۵ برابری کمک مردم نوعدوست فومن برای آزادی زندانیان خبر داد و گفت: مردم خیرخواه فومنی ۳۶۱ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.

علی یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نخستین همایش جشن گلریزان در سال جدید برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان در فومن، اظهار کرد: برای آزادی ۴۵ زندانی ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیر عمد در زندان غرب گیلان بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: این ۴۵ زندانی اهل ۴ شهرستان فومن، صومعه سرا، شفت و ماسال بوده که در زندان غرب گیلان ضیابر صومعه سرا به سر می‌برند.

رئیس ستاد دیه استان گیلان از افزایش ۵ برابری کمک مردم نوعدوست فومن برای آزادی زندانیان خبر داد و اضافه کرد: مردم نوع دوست و خیرخواه فومنی ۳۶۱ میلیون تومان به جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

یزدانی از آزادی ۳۷ زندانی غرب گیلان در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این تعداد زندانیان جرایم غیرعمد که به پرداخت بیش از ۵۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دیه محکوم شده بودند با کمک مردم نوعدوست، گذشت شاکیان و وام‌های بلا عوض از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود باز گشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129719

مهمترین اخبار ایران و جهان: