نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 11:07

۱۵ مسجد کرمانشاه میزبان پیکر ۲ شهید گمنام در شب قدر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به تفاوت شب‌های قدر امسال با سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: پیکر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس مهمان کرمانشاهی‌ها هستند که با اعلام آمادگی بغضی از مساجد، این شهدا میان عزداران حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماه رمضان فصل بندگی است.

وی با اشاره به اعزام مبلغین در ماه رمضان، گفت: مبلغین و مبلغات در سطح استان کرمانشاه در حال حاضر مشغول تبلیغ هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امسال قرارگاه قرآنی تشکیل شد و برنامه‌های منسجم قرآنی در سرتاسر استان هم در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: امسال همچنین برای همدلی محلات برنامه‌ محله همدل طراحی شد تا مردم در کنار هم به نیازمندان محلات کمک کنند.

احمدی در ادامه به تفاوت شب‌های قدر امسال با سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: پیکر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس مهمان کرمانشاهی‌ها هستند که با اعلام آمادگی بغضی از مساجد، این شهدا میان عزداران حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی ۱۵ مسجد، تصریح کرد: مراسم شب قدر در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان برابر با سه شنبه ۲۲ فروردین ماه با حضور پیکر مطهر ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در مساجد شهرکرمانشاه برگزار می‌شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1140963

مهمترین اخبار ایران و جهان: