نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 08:20

افطاری وحدت و مقاومت حول محور آزادی فلسطین در گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس- افطاری وحدت و مقاومت حول محور آزادی فلسطین با حضور علمای تشییع و تسنن در دفتر امام جمعه گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرواره محله همدل با موضوع وحدت و مقاومت شامگاه دوشنبه با حضور ائمه جمعه و علمای اهل سنت و تشییع در دفتر امام جمعه گنبدکاووس برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه گنبدکاووس تجمع صهیونیستی ها در ۸۰ سال اخیر در یک منطقه را نشانه وعده خدا دانست که در تیررس مسلمانان باشند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی با اشاره به تحلیل های رهبر معظم انقلاب درباره مساله فلسطین گفت: خداوند مقدر کرده که پیروزی بر دشمن غاصب صهیونیستی به دست جهاد اسلامی اتفاق بیفتد.

در ادامه حجت الاسلام سید علیرضا حسینی، مدرس حوزه علمیه هم گفت: دشمنان به دنبال برهم زدن وحدت بین اهل سنت و تشییع هستند که الفت بین شیعه و سنی نقشه های دشمنان را نقش برآب می کند.

کمال آخوند غراوی، مدرس حوزه علمیه اهل سنت هم وحدت و دوری از تفرقه را برای همه مسلمین واجب و لازم دانست و افزود: نهال شجره طیبه وحدت که سال ۵۷ حضرت امام خمینی (ره) آن را کاشت با رهنمودهای خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب با ایجاد صلح و وحدت به تمام ممالک اسلامی صادر شده است.

آخوند حقیقی، امام جمعه اهل سنت شهر کرند یکی از مهم ترین مسائل جهان اسلام را مسئله فلسطین بیان کرد و گفت: کشورهای اسلامی با وحدت، مقاومت و حمایت عملی زمینه ساز آزادسازی فلسطین شوند.

آخوند کسلخه، امام جمعه اهل سنت قره ماخر هم فلسطین را سنگ محک مسلمین دانست و بیان کرد: هر کس از فلسطین حمایت کند مسلمان واقعی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1140363

مهمترین اخبار ایران و جهان: