نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 20:12

طرح «فتح» در استان سمنان اجرا شد/ ناامنی برای هنجارشکنان

سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تفرجگاه‌ها و اماکن عمومی برای هنجارشکنان ناامن است، گفت: در طرح «فتح» امکانات و تجهیزات هوشمند پلیس مصادیق ناامنی را شناسایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی غروب سه شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برای ایجاد آرامش و ارتقا امنیت شهروندان استان تلاش می‌شود، ابراز داشت: بر اساس این مأموریت ذاتی و انجام طرحی موسوم به «فتح» نگرانی‌های مردم پیرامون ناامنی پایان خواهد یافت.

وی ضمن بیان اینکه در طرح فتح می‌کوشیم تا آرامش روحی و روانی شهروندان تأمین شود، افزود: برای رسیدن به این هدف همه امکانات و تجهیزات هوشمند پلیس به کار گرفته خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تفرجگاه‌ها و اماکن عمومی استان سمنان برای هنجارشکنان ناامن می‌شود، ابراز داشت: پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نیز زیر نظر پلیس قرار خواهد گرفت تا شهروندان با احساس امنیت از این فضاها استفاده کنند.

میر احمدی ضمن بیان اینکه اجرای اینگونه طرح‌ها در پیشگیری از وقوع جرم می‌تواند اثربخش باشد، اضافه کرد: کارگروهی نیز در این زمینه تشکیل خواهد شد تا به بهترین شکل اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به انجام برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1141919

مهمترین اخبار ایران و جهان: