نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 23:42

شرکت‌های نفت و گاز نیاز خود را از تولیدات استان بوشهر تأمین کنند

بوشهر- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌های نفت و گاز نیاز خود را از واحدهای تولیدی استان بوشهر تأمین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر یکشنبه در جریان بازدید از صنایع بوشهر اظهار داشت: باید قدردان تولیدکنندگان باشیم که به جای سرمایه گذاری در بخش‌های غیرمولد با تلاش و پشتکاری که دارند ایجاد اشتغال کردند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت همه دستگاه‌های متولی از بخش تولید، بیان داشت: باید تلاش شود تا شرکت‌های بزرگی که در پارس جنوبی و دیگر نقاط استان فعال هستند نیازهای خود را از واحدهای تولیدی مستقر در استان بوشهر تأمین کنند.

جمیری افزود: اگر این شرکت‌ها کالاهای مورد نیاز خود را از واحدهای تولیدی سطح استان بوشهر تأمین کنند تولید کننده می‌تواند با توسعه زیرساخت‌ها، افزودن نیروی انسانی به همراه دستمزد خوب زمینه رشد تولید را فراهم کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه برخورد سلیقه‌ای و تعارض منافع باعث شده تا شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی به توانمندی واحدهای تولیدی در استان بوشهر توجه نکنند.

جمیری با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های تولیدی استان بوشهر افزود: در صورتی که لیستی از کالاهای تولیدی به همراه ظرفیت تولید آن موجود باشد می‌توان در سطوح ملی به دنبال حل این موضوع بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179019

مهمترین اخبار ایران و جهان: