نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 20:31

‌انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت تمدید نشد

‌رئیس ستاد انتخابات فارس با تصریح بر اینکه خللی در انتخابات الکترونیک در شیراز ایجاد نشده است، گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت پس از ساعت ۲۰ تمدید نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی شامگاه امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی‌ و تلاش‌های همکاران بنده در ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت، فرمانداران و بخشداران و عوامل اجرایی، شعبات اخذ رای راس ساعت 8 در فارس آغاز شد و از بین 820 شعبه فقط 3 شعبه نقص فنی  داشتند که کمتر از هشت دقیقه برطرف شد.

وی با تصریح بر اینکه تجربه خوبی از انتخابات تمام الکترونیک در شیراز و زرقان، اعلام کرد: تاکنون هیچ خللی مبنی بر مشکل الکترونیک در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به وجود نیامده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: با توجه به درخواست انجام شده، رای‌گیری در حوزه انتخابیه مردشت، ارسنجان و پاسارگاد مرودشت پس از ساعت 20 انجام نخواهد شد و در صورت تمدید فرآیند رای‌گیری، افرادی که در شعب حضور دارند، می‌توانند رای خود را به صندوق بیندازند.

قزل‌سفلی خاطرنشان کرد: درخواست هیات اجرایی و نظارت در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، تمدید ساعت رای‌گیری تا 21 بوده که منتظر اعلام نظر ستاد انتخابات کشور هستیم.

انتهای پیام/424/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1712087

مهمترین اخبار ایران و جهان: