نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 14:00

قدرت پدافند هوایی مرهون زحمات نیروی انسانی است

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با تقدیر از تلاش‌های پیشکسوتان نیروی پدافند هوایی، گفت: قوام، انسجام و قدرت پدافند هوایی مرهون زحمات نیروی انسانی در ابعاد مختلف است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور امیر قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی و فرماندهان پیشکسوت پدافند هوایی در ستاد این نیرو برگزار شد.

امیر رحیم‌زاده در این آیین، اظهار داشت: همه شما به گردن ما حق دارید و معلم ما بودید و به ما درس اخلاق، بزرگواری، خستگی‌ناپذیری، احساس مسئولیت و دلسوزی و ایثار دادید و این همکاری و همرزمی با شما باعث افتخار بنده و همکارانم در پدافند هوایی است.

وی ادامه داد: قوام، انسجام و قدرت پدافند هوایی مرهون زحمات نیروی انسانی است؛ چه در بعد آموزش نفرات و فرماندهان و چه در بحث تجهیزات و نگهداری که با دلسوزی و غیرتمندی، امکانات و تجهیزات قدیمی را سرپا و عملیاتی نگه‌داشتند و ما را در جهت پیشرفت و خودکفایی حرکت دادند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) خطاب به پیشکسوتان، گفت: ما به دانش و تجربه شما نیاز داریم تا راه شما را ادامه دهیم؛ لذا از شما خواهش می‌کنیم بیش از پیش با پدافند هوایی ارتباط داشته باشید تا این مهم محقق شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211243

مهمترین اخبار ایران و جهان: