نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 15:04

دستگیری عاملان ناامنی در محله غیاثی

سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی و نظم عمومی را برهم می‌زدند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رضا موسوی سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بامداد روز گذشته خبری منبی بر درگیری ۳ نفر در محله غیاثی تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد با تخریب خودرو اقدام به قدرت نمایی می‌کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری غیاثی این پلیس سریعاً به محل اعزام و هر سه نفر متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و قصد حمله به مأمورین با سلاح سرد را داشتند در محل زمین‌گیر و دستگیر کردند.

سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: این متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودروها اعتراف کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: دستگیری سایر مرتبطان به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1233387

مهمترین اخبار ایران و جهان: