نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 06:13

سرمایه‌گذاران خارجی میهمان غرفه خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذارانی از کشورهای پاکستان، افغانستان و چین از غرفه استان در نمایشگاه توانمندی‌ های صادراتی جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی یکشنبه‌شب در جریان بازدید از غرفه استان در پنجمین نمایشگاه صادراتی جهموری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در نخستین ساعات بازگشایی پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه گذارانی از کشورهای چین، پاکستان و افغانستان از غرفه استان بازدید کردند.

وی افزود: این سرمایه گذاران در گام نخست ضمن آشنایی با ظرفیت های مختلف خراسان جنوبی ، تمایل خود را به سرمایه گذاری در این استان اعلام کردند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذارانی از کشور افغانستان و پاکستان تمایل داشتند در بخش زغال سنگ سرمایه گذاری کنند که مقرر شد در بازدید از غرفه استان، به منظور مراودات بیشتر و همکاری‌ها شماره تماس و مشخصات آنها اخذ تا بعد از اطلاعات دقیق تر نسبت به سرمایه گذاری اقدام شود.

اشرفی اظهار داشت: روز گذشته قبل از افتتاح نمایشگاه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور نیز از غرفه  خراسان جنوبی بازدید کرد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1196287

مهمترین اخبار ایران و جهان: