نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 20:08

اجرای ۱٠٠ عنوان برنامه طی دهه کرامت در استان/ حضور خدام رضوی

یاسوج_ مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱٠٠ عنوان برنامه طی دهه کرامت در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ستار هدایت خواه عصر شنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: شانزدهمین دوره از جشن‌های زیر سایه خورشید در حال آغاز بوده و به مدت ۱۱ روز خدام امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.

هدایت خواه با اشاره به حضور پرچم امام رضا (ع) در استان، عنوان کرد: دیدار خادمان با بیماران، فعالان فرهنگی و دهها دیدار دیگر در این جشن‌ها دیده شده است.

وی با بیان اینکه ۳۱ اردیبهشت ماه «جشن روز دختر» در پارک ولایت را خواهیم داشت، عنوان کرد: همچنین خدام رضوی در این جشن حضور خواهند داشت.

هدایت خواه گفت: روز دوم دهه کرامت شاهد حضور پرچم امام رضا (ع) و خدام در منطقه زیلایی بوده و برنامه در روز سوم برنامه در پاتاوه و روستاهای اطراف خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز چهارم حضور خدام در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و اعزام به لوداب و روستاهای اطراف را داریم.

وی ابراز داشت: در روز پنجم از دهه کرامت، خادمان امام رضا (ع) عازم شهر دهدشت شده و شب جشن بزرگ شهرستان چرام را داریم.

هدایت خواه افزود: در روز ششم دهه کرامت، خدام در بخش سوق حضور یافته و بعد از آن جشن بزرگ شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در روز هفتم از دهه کرامت، خدام گرانقدر در مناطق محروم دیشموک و قلعه رئیسی حاضر خواهند داشت.

هدایت خواه عنوان کرد: برای روز روز هشتم حضور در بهمئی و لنده و روز نهم حضور و برنامه‌های گچساران و باشت را داریم.

وی افزود: روز دهم حضور خادمان، دیدار بزرگ با مردن یاسوج پیش بینی شده و در روز یازدهم که مصادف با میلاد امام رضا (ع) است، حضور در حاشیه شهر یاسوج پیش بینی شده است.

هدایت خواه شعار محوری جشن‌های زیر سایه خورشید را خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی دانست و بیان کرد: همچنین بسته‌های ارزاق بین نیازمندان توزیع و در همه شهرستان‌ها سفره کرامت رضوی در شب میلاد امام رضا (ع) با پوشش هفت هزار نفر برپا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225687

مهمترین اخبار ایران و جهان: