نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 00:01

واکنش «سردار رادان» به حمایت میلیونی شهروندان از طرح عفاف و حجاب/ رئیس پلیس: دغدغه مردم دغدغه پلیس است

فرمانده کل انتظامی کشور حمایت مردم از پلیس را پشتوانه‌ای برای اجرای مأموریت‌های فراجا اعلام کرد و گفت: طرح عفاف و حجاب خواست مردم و مسؤولان بوده و هست که پلیس هم به صورت هوشمندانه آن را اجرا می‌کند.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در واکنش به حمایت میلیونی مردم و متدینین از اجرای طرح عفاف و حجاب و همچنین ثبت بیش از یک میلیون امضاء در خبرگزاری فارس مبنی بر حمایت از سردار رادان و اجرای طرح عفاف و حجاب اظهار داشت: باید از اصحاب رسانه که در تمام مأموریت‌های ما همراه و یار پلیس بوده‌اند تشکر کنم؛ از جمله این مأموریت که خواست مردم و مسؤولان بود و پلیس به صورت هوشمندانه وارد شد.

سردار رادان در ادامه به پویش‌های ثبت شده در خبرگزاری فارس و حمایت‌های شهروندان در سامانه فارس من اشاره و تصریح کرد: به ویژه از «خبرگزاری فارس» که این ابتکار را انجام داد و مردم و شهروندان توانستند با ثبت پویش نظرات خود را اعلام کنند، تشکر می‌کنم. 

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بنده در برابر مردم عزیزی که سرباز خودشان را مورد لطف قرار داده و حمایت کرده و پشتوانه‌ای برای اجرای دقیق‌تر مأموریت‌های پلیس شدند سر تعظیم فرود خواهم آورد.

 سردار رادان در ادامه دغدغه‌های مردم را دغدغه‌های پلیس عنوان و تصریح کرد: آن چیزی که مردم را نگران می‌کند پلیس را هم نگران کرده و پلیس به نگرانی مردم پاسخ می‌دهد.

وی گفت: ترافیک، سد معبر، سرقت، معتادان متجاهر و تصادفات از جمله مهم‌ترین مواردی بوده که مردم در تماس‌های خود با پلیس آنها را عنوان کرده و بابت این موضوعات دغدغه دارند.

فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص مدت زمان اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: تمام طرح‌ها و مأموریت ‌های پلیس را تا رفع دغدغه مردم ادامه دارد.

 گفتنی است مخاطبان فارس من با درج پویش‌های متعددی از اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب حمایت کرده و خواستار برپایی مراسم تقدیر و تکریم از سردار رادان شده‌اند؛ «تشکر از سردار رادان بابت برخورد با کشف حجاب» از جمله یکی از پویش‌هایی است که حمایت شهروندان را از سردار رادان در پی داشته است.

لازم بذکر است که طرح عفاف و حجاب با دستور سردار رادان از ۲۶ فروردین ماه در راستای برخورد با کشف حجاب در معابر واحدهای صنفی و اصناف آغاز شده و به گفته فرمانده کل انتظامی کشور تا رفع دغدغه مردم ادامه خواهد داشت.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1222043

مهمترین اخبار ایران و جهان: