نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 15:37

افتتاح شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی در همدان

رئیس سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: دارو از ظرفیت‌های خاص توسعه همدان است و اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خورده که افتتاح شرکت‌های جدید دارویی و تولیدکننده تجهیزات پزشکی از آن جمله است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد شانیان ظهر امروز در همایش روز جهانی غذا اظهار کرد: امید است بتوانیم به عنوان سرمایه‌گذاری در حوزه غذا و تجهیزات پزشکی یک پنجره اقتصادی جدید ایجاد کنیم چراکه امروز برای هر سرمایه‌گذار یک طرح مطالعاتی با مزایای تعریف‌ شده داریم و توسعه اقتصادی استان در حال گسترش است.

وی ادامه داد: با طرح مطالعاتی انجام شده، یکی از ظرفیت‌های خاص توسعه استان، دارو شناخته شده و اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خورده که افتتاح شرکت‌های جدید دارویی و تولیدکننده تجهیزات پزشکی از آن جمله است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بیان کرد: سال گذشته ۲۶ درصد در صدور پروانه بهره‌برداری شاهد رشد بودیم و امسال رشد بالاتری پیش‌بینی شده است.

وی گفت: محوریت شعار سال در این راستا مدنظر قرار گرفته چراکه همدان از ظرفیت بالایی در حوزه سلامت برخوردار است و شاخص علمی این استان یعنی بوعلی‌ در اعتبار و برندسازی این حوزه تاثیر مهمی دارد.

شانیان تأکید کرد: امیدواریم با توفیقات به دست آمده دورنمای فعال و پرباری از تجارت و تولید و صادرات در حوزه سلامت استان شاهد باشیم و پویایی و رشد بیشتری در این خصوص ببینیم.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1271343

مهمترین اخبار ایران و جهان: