نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 22:14

تشکیل ۱۲۵ پرونده احتکار در گلستان

گرگان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در حوزه احتکار طی سال گذشته ۱۲۵ پرونده در گلستان تشکیل شد که ارزش مجموع پرونده ها دو هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال بوده است.

سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته در خصوص زمین خواری در گلستان ۶۰ پرونده به مساحت بیش از ۱۰۵ هکتار تشکیل که ارزش این اراضی بیش از هشت هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: در حوزه احتکار هم سال گذشته ۱۲۵ پرونده تشکیل شد که ارزش مجموع پرونده ها دو هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال بود.

پهلوانی نسب ادامه داد: سال گذشته در مجموع، ۲۲۱ پرونده مرتبط با جرایم اقتصادی ۱۲ هزار میلیارد ریال در گلستان تشکیل و ۲۵۱ نفر در این راستا دستگیر شدند.

وی در خصوص پرونده های تشکیل شده امسال هم گفت: کشف دو زمین‌خواری در گنبدکاووس به میزان ۲۸۰ هزار مترمربع و به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال، کشف برنج احتکار شده در دو مرحله در گرگان به میزان ۱۳۱ تن به ارزش ۹۷ میلیارد ریال، کشف چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج، سه هزار و ۹۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۶۰ تن سبوس به ارزش مجموع ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در گرگان از مهمترین کشفیات فروردین ماه امسال بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1206987

مهمترین اخبار ایران و جهان: