نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 09:52

واکنش مقاومت کوبنده خواهد بود/شلیک موشک‌ها قطع نمی‌شود

یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به شهادت ایاد الحسنی تاکید کرد که واکنش گروه‌های مقاومت به این جنایات رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نفل از فلسطین الیوم، «اسماعیل رضوان» یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به شهادت ایاد الحسنی یکی از فرماندهان گردان‌های القدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که خون شهدای فلسطینی هرگز به هدر نخواهد رفت.

وی در ادامه افزود: شلیک موشک‌های مقاومت متوقف نخواهد شد و این جنایت رژیم صهیونیستی، مسیر مقاومت را تقویت می‌کند.

رضوان تصریح کرد: واکنش یکپارچه مقاومت به جنایت ترور و تخریب منازل غیرنظامیان فلسطینی کوبند خواهد بود. این جنایات باعث گسترده‌تر شدن دایره درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: واکنش گروه‌های مقاومت به این جنایات، تأکیدی بر وحدت تفنگ‌ها، خون و سرنوشت در نبرد با این رژیم است.

رضوان ادامه داد: هرگز جهاد اسلامی را در مواجه با رژیم صهیونیستی تنها نخواهیم گذاشت.

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز پیش از این، با صدور بیانیه‌ای شهادت ایاد الحسنی مسئول هماهنگی میان این گردان‌ها و گردان‌های القدس در جریان حملات رژیم صهیونیستی تسلیت گفته بود.

در این بیانیه آمده است: ما با افتخار و عزت شهادت الحسنی معروف به ابوانس عضو شورای نظامی و فرمانده عملیات گردان‌های القدس را تسلیت می‌گوئیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما با این شهید و تمام شهدای ملت فلسطین عهد و پیمان می‌بندیم که خون آنها هرگز هدر نخواهد شد بلکه تبدیل به نوری برای روشن کردن مسیر مجاهدان و آتشی برای سوزاندن اشغالگران خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در یک عملیات مشترک با دستگاه امنیت عمومی این رژیم، «ایاد الحسنی» یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.

ارتش این رژیم اذعان کرده که الحسنی شخصیت مهمی در مدیریت جنگ داشته و تصمیمات مهمی در این راستا اتخاذ کرده است. الحسنی مسئول بخش ارتباط با فرماندهی جهاد بوده و با تمام تشکیلات در نوار غزه ارتباط داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1207843

مهمترین اخبار ایران و جهان: