نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 09:26

رویداد بزرگ جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از برگزاری رویداد بزرگ جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد و گفت: این رویداد ۲۷ اردیبهشت در همدان برگزار می‌شود.

فاطمه ستاری‌نوید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هفته جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت با شعار محوری "سهم من از جوانی ایران" برگزار خواهد شد ‌افزود: در این هفته ضمن فضاسازی و تبلیغات محیطی در شهرستان‌ها برنامه‌های متنوع از قبیل پنل‌ها و همایش‌های علمی، نشست‌های تخصصی و نخبگانی، مسابقات عکاسی، نقاشی و ... برگزار خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه یکی از محوری‌ترین و مهمترین برنامه‌های این هفته برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت است که از خانواده‌ها دعوت می‌شود در این مراسم حضور یابند افزود: این مراسم ۲۷ اردیبهشت در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی و با حضور مسئولان استانی و سخنرانی حجت‌الاسلام گودرزی؛ دبیر جایزه ملی جوانی کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان خاطرنشان کرد: به تمام دستگاه‌های حاکمیتی متولی قانون جوانی جمعیت تکلیف شده در این هفته با مدنظر قرار دادن عناوین روزها و متناسب با شعار هر روز برنامه‌های اثرگذاری در راستای فرهنگ‌سازی با محوریت رشد ازدواج جوانان و فرزند‌آوری برگزار کنند.

وی عنوان کرد: نیروهای مردمی، کنشگران خانواده و جمعیت و برخی از سازمان‌های مردم‌نهاد در این هفته برنامه‌های موثری خواهند داشت که امیدواریم مردم مسئولیت‌پذیر استان نسبت به مساله مهم جوانی جمعیت اهتمام ورزیده و با نگاه به اینکه فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند، خانواده‌های خود را مستحکم‌تر کنند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1207943

مهمترین اخبار ایران و جهان: