نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 11:22

موفقیت وزنه‌برداری زنجان در آسیا تداوم دارد

زنجان-عضو هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه وزنه‌برداری زنجان در این رویداد نیز تا به امروز عملکرد موفقی داشته است.

علی نصرتی در گفتگو با خبرگزاری مهر، با یادآوری اینکه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا هم‌اکنون در کره‌جنوبی در حال برگزاری است، اظهار کرد: خوشبختانه از سه ورزشکار اعزامی از زنجان به این دوره از رقابت‌ها، دو مدال ارزشمند طلا و یک نشان نقره به دست آمده است.

وی با بیان اینکه وزنه‌برداری زنجان طی سال‌های اخیر ثابت کرد که از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار بوده و این پتانسیل را در عرصه‌های بین‌المللی به خوبی به نمایش گذاشته است، تصریح کرد: در مسابقات اخیر نیز سه ورزشکار از زنجان به نام‌های حسین سلطانی، امیر عزیزی و مهدی کرمی حضور دارند.

رئیس کمیته داوران هیئت وزنه‌برداری استان زنجان در ادامه با اشاره به درخشش حسین سلطانی در دسته 81 کیلوگرم این مسابقات، خاطرنشان کرد: این وزنه‌بردار ارزنده زنجانی روز گذشته توانست در حرکت دو ضرب و مجموع به دو مدال ارزشمند طلا و در حرکت یک ضرب نیز به نشان نقره دست یابد.

نصرتی با یادآوری اینکه دو وزنه‌برداری دیگر زنجانی قرار است فردا به مصاف فولاد سرد بروند، افزود: امیدواری این دو ورزشکار زنجانی نیز با عملکرد قابل قبول خود، ضمن کسب مدال برای تیم‌ملی، ارزش‌های وزنه‌برداری زنجان را که حاصل استعدادیابی هیئت وزنه‌برداری استان است، دوچندان کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204487

مهمترین اخبار ایران و جهان: