نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 18:58

صدور ۷۴۳ برگ بارنامه طی یک ماه در پارس‌آباد

پارس‌آباد-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: ۷۴۳ برگ بارنامه طی یک ماه گذشته در شهرستان پارس آباد صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین مرادی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از شرکت حمل و نقل کالای شهرستان پارس آباد با اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان پارس آباد اظهار کرد: ۷۴۳ برگ بارنامه طی یک ماه گذشته در شهرستان پارس آباد صادر شده است و همچنین بیش از ۵ هزار تن کالا در این مدت از این شهرستان جابجا شده است.

وی به گشت زنی ۱۸۰ مورد اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی پارس آباد اشاره کرد و گفت: تاکنون از ۲مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری، ۸۵ کیلومتر از حریم راه آزادسازی و ۲ مورد از دکه‌های غیرمجاز نیز جمع‌آوری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد بیان کرد: در یک ماهه گذشته ۴ کیلومتر از شانه راه تسطیح و افتادگی شانه با شن ریزی اصلاح و همچنین ۴۳۰ متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی لکه گیری شده است.

مرادی در مدت یاد شده از تسطیح و پاکسازی ۸۵ کیلومتر از حریم راه شهرستان پارس آباد توسط راهداران خبر داد و بیان کرد: با هدف تأمین ایمنی و تسهیل در تردد و آرامش خاطر رانندگان ۶ کیلومتر از راه‌های روستایی و مرزی تسطیح و موج گیری شده است.

وی با اشاره به اینکه در یک ماهه گذشته ۱۱ هزار و ۲۳۶ نفر مسافر توسط ۶۰ دستگاه سواری و ۴۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان پارس آباد جابجا شده‌اند، تصریح کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب هزار و۶۷۳ سفر انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1198343

مهمترین اخبار ایران و جهان: