نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 19:43

سرمربی مراکش: در برابر بهترین تیم جهان، به‌دنبال تاریخ‌سازی هستیم

سرمربی تیم ملی مراکش از عزم شاگردانش برای تاریخ‌سازی در جام جهانی گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی مراکش که عنوان شگفتی‌ساز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را از آنِ خود کرده و تیم‌های بزرگی نظیر بلژیک، اسپانیا و پرتغال را از میان برداشته، فردا شب می‌خواهد به پیشروی خود در قطر ادامه دهد و مدافع عنوان قهرمانی را کنار بزند.

سرمربی تیم ملی مراکش در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب مقابل فرانسه گفت: با وجود اینکه تمام شرایط به سود فرانسه است، اما ما به توانایی‌های خود ایمان داریم و می‌خواهیم تاریخ را دوباره بنویسیم. ما هیچ احساس خستگی نداریم و برعکس، همه بسیار هیجان‌زده هستیم تا به رقابت نیمه‌نهایی برویم. ما شانس خوبی برای صعود به بازی نهایی داریم.

ولید الرکراکی با تمجید از تیم ملی فرانسه، ادامه داد: ما در مقابل بهترین تیم جهان به میدان خواهیم رفت و این فرصتی برای ماست تا توانایی‌های خود را نشان دهیم. با این عزم و ارده‌ای که از تیم خود می‌بینم، می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتر برسیم. ما می‌خواهیم به این چالش ادامه دهیم و به بازی نهایی برسیم.

او از هواداران پرشور مراکش نیز تمجید کرد و گفت: می‌خواهیم آفریقا را سربلند کنیم. من فکر می‌کنیم در زمین خودمان و در مقابل هواداران خودی به میدان می‌رویم. ما بهترین هواداران جهان را در اختیار داریم. هواداران مراکش از همه جا آمده‌اند تا ما را تشویق کنند.

بازی فردا شب مراکش-فرانسه ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «البیت» برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 909243

مهمترین اخبار ایران و جهان: