نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 15:55

کمیته امداد خوزستان از تولید آثار پژوهشی حمایت می‌کند

اهواز- مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امدادخوزستان گفت: کمیته امداد خوزستان برای استفاده ازظرفیت پژوهشی دانشگاه‌ها برای کاهش فقر و محرومیت زدایی و…آماده هرگونه همکاری با مجموعه‌های علمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، لفته میاحی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای ضمن تبریک هفته پژوهش بیان کرد: کمیته امداد خوزستان در راستای پیشبرد مأموریت‌های سازمانی، مسئله یابی و حل مسائل این نهاد و انجام مأموریت‌های سازمانی، از تولید آثار علمی و پژوهشی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران برای پیشبرد اهداف این نهاد حمایت می‌کند.

وی گفت: از همه اساتید، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، طلاب حوزه‌های علمیه (سطوح معادل کارشناسی ارشد و دکتری) و پژوهشگران دعوت می‌شود تا در زمینه انجام پژوهش‌های مرتبط با فعالیت‌ها و مأموریت‌های این نهاد حمایتی اقدام به ارائه درخواست و آثار علمی خود اعم از پایان نامه، رساله، کتاب و مقاله کنند.

مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد خوزستان افزود: کمیته امداد برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای بهبود شرایط زندگی مددجویان به ویژه در حوزه اشتغال دارد و برای انجام این طرح‌ها و بهبود شرایط در خوزستان دست یاری به سوی پژوهشگران برای تولید آثار علمی و پژوهشی دراز می‌کنیم.

میاحی از حمایت کمیته امداد از طرح‌های دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی در جامعه روی موضوعات مختلف کار می‌کند و در این بین دانشگاه‌ها به دلیل اهمیت‌شان جایگاه ویژه‌ای دارند.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان گفت: حمایت از فرزندان مددجویان دانشگاهی، کارآفرین و استعدادهای درخشان به منظور رونق کسب‌وکارهای نوین و نوآور با بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی آموزشی و کاربردی در اولویت برنامه‌های این نهاد در زمینه توانمندسازی است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد خوزستان به اساتید و دانشجویان فعال در امر پژوهش، مقاله‌نویسی کمک خواهد کرد و این گامی تعاملی بین کمیته امداد و دانشگاهیان خواهد بود تا در زمینه‌های دیگر با تشریک مساعی خدمات خود را گسترش دهند.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد خوزستان ادامه داد: زیربنای توانمندی ما در حل مشکلات، دانش و توانایی علمی است و تلاش خواهیم کرد با دیدگاه آینده‌پژوهی و تکیه بر منابع و ظرفیت‌های داخلی در شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکارهای علمی، دقیق و اثر بخش قدم برداریم.

وی با بیان اینکه بحث آموزش و پژوهش بسیار مهم است، گفت: سامانه نظام پیشنهادات سال گذشته به آدرسhttp: / /pishnahadat.emdad.ir / راه اندازی شد و آماده دریافت تمامی ایده‌ها، طرح‌های پیشنهادی حوزه‌های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد خوزستان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مدیریت برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد خوزستان با شماره ۳۳۳۶۶۰۲۰-۰۶۱۱ در تماس باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 906443

مهمترین اخبار ایران و جهان: