نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 14:24

اژه ای: دولت تلاش می‌کند گذشته را جبران کند/ اغتشاش مانع تحقق اهداف است

رئیس قوه قضائیه گفت: دولت تلاش می‌کند اشتغال ایجاد کرده و گذشته را جبران کند، تصریح کرد: اغتشاش مانع تحقق اهداف شده و همه امور را به هم می‌ریزد.

  به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رسانه شدن را ضرورت امروز دانست و اظهار کرد: همه ما باید رسانه شویم چون همه جبهه باطل علیه جبهه حق یعنی جمهوری اسلامی قرار گرفته است و از آنجا که دشمن با تمام قوا در میدان است پس همه ما هم باید در میدان باشیم ‌و نگوییم که وظیفه یک اداره و ارگان است.

رئیس قوه قضائیه در ارتباط با مطلب مطرح شده درباره اینکه در قضیه مهسا امینی ما دیر عمل کردیم، تصریح کرد: برادر عزیز من این نیست که چون روایت اول را نگفتید بهانه دست افراد داد، چون بحث آنها این نیست ولی خوب گاها ما چیزهایی که داریم را بیان نمی‌کنیم و این باعث وارد میدان شدن دشمن می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز دشمنی می‌کند و هر نوع دشمنی که می‌توانسته کرده و از این به بعد هم انجام خواهد داد، افزود: اما امروز همبن کشور پیشرفت زیادی کرده و با ۴۰ سال قبل خیلی فرق داریم و باید بینیم امروز کجا هستیم در حالی که آنروز دشمن نگاه حقیرانه به ما داشت.

حجت‌الاسلام اژه‌ای گفت: اما چون دشمن فعال است نباید از ضعف‌ها غافل شویم، بله ما هم ضعف داریم در گزینش افراد در استیفای حقوق مظلومان و ... ما باید در این زمینه‌ها تلاش کنیم و همه چیز را به دوش دشمن نگذاریم.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم‌ و وحدت را حفط کنیم البته امروز یکی از مسائل مهم تحریف است، ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم مسائل اقتصادی است که دشمن ‌مثل مگس‌ بر روی این زخم ها می‌نشیند، چون گاهی تنگ دستی انسان را کفرگو می‌کند.

وی افزود: برای حل مشکلات اقتصادی باید از سرمایه‌گذاران حمایت‌ کنیم و همه باید تلاش کنیم همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموند امروز باید جبران کنیم و هرچه تلاش داریم برای اشتعال و سرمایه‌گذاری بیشتر به کار گیریم.

حجت‌الاسلام اژه‌ای با تاکید بر مقابله با همه کسانی که فساد کرده و می‌کنند، افزود: اما یادمان باشد، اگر امنیت نباشد اقتصاد نیست و نمی‌توان سرمایه‌گذاری کرد و اشتغال ایجاد کرد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دولت تلاش می‌کند اشتغال ایجاد کرده و گذشته را جبران کند، تصریح کرد: اغتشاش مانع تحقق اهداف شده و همه امور را به هم می‌ریزد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای الگو شدن حضرت زهرا (س) در زندگی مردان و زنان در همه مراحل زندگی ادامه داد: اگر امروز ما اشک می‌ریزیم از سر معرفت است و این یعنی می‌فهمیم که حضرت زهرا (س) برای چه شهید شده است.

حجت‌الاسلام اژه‌ای با تاکید بر اینکه جنگ احزاب و منافقین اختصاص به آن زمان نداشت و الان هم وجود دارد، افزود: جنگ امروز هم به صورت منافق و نفوذیدر حال وقوع است، چرا که اگر در آن روز توسط نفوذی‌ها و منافقین برای انحراف حق مبارزه و با ارزش‌های دینی جنگ می‌کردند و امروز نیز همانطور است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه حضرت زهرا (س) نه به خاطر نسبی که با امامان و حضرت محمد (ص) و حضرت علی(ع) داشتند بلکه خودشان به صورت وجودی خیز کثیر بودند، تصریح کرد: حضرت زهرا (س) وقتی دیدند حق در خطر است، یک تنه به پا خاسته، وارد میدان شده و جهاد تبیین را عهده دار شدند و نگفتند که رسانه نیست و رسانه ضعیف است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) در آن زمان یک تنه روشنگری کرده و شبانه روزی تبیین حق را می‌کردند، ادامه داد: حضرت زهرا (س) وقتی همه به پا نمی‌خیزند شخصا به مسجد رفته و روشنگری کردند.

پایان پیام/73004 

منبع: فارس
شناسه خبر: 912587

مهمترین اخبار ایران و جهان: