نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 14:49

مادر «شهید عارفی» زمین خانه هلال شهر «ریز» را تامین کرد

بوشهر- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: مادر «شهید عارفی» زمین مورد نیاز خانه هلال شهر «ریز» را تامین کرد.

احسان ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مادر شهید احمد عارفی ۴۰۰ متر زمین به هلال احمر اهدا کرد تا برای ساخت خانه هلال مورد استفاده قرار گیرد.

وی حضور مادر شهید و آغاز کلنگ زنی این زمین برای احداث خانه هلال را مایه خیر و برکت توصیف کرد و از پیگیری‌های رئیس شعبه شهرستان جم در این مدت برای آغاز پروژه‌های مختلف تشکر کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: ۱۰۰ متر این زمین در مدت ۹ ماه به بهره برداری خواهد رسید و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از خیرین، تاکنون جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: قطعاً کار مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر به صورت کیفی است و ما امیدواریم خیرین در امور خیرخواهانه و انسان‌دوستانه مثل همیشه همراه ما باشند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور تکریم و تفقد از خانواده معظم شهدا را وظیفه مردم و به خصوص مسئولین عنوان کرد و افزود: مادر شهید، یعنی انسانی بزرگ، انسان بلند مرتبه و والا مقام، انسانی که از بزرگترین دارایی اش، از بزرگترین ثروتش و از بهترین چیزی که در زندگی آن را داشت یعنی فرزندش گذشت تا راه خدا، رسم خدا، ارزش و آرمان‌های خدایی حفظ شود.

یعقوب سلیمانی گفت: همه ما باید از مادر شهید بزرگوار راه واقعی زندگی را یاد بگیریم، این بخشندگی باید الگوی همه ما باشد.

وی ادامه داد: این مشارکت مادر شهید در اهدا زمین به هلال احمر برای خدمات رسانی، یعنی مشارکت مردم برای خدمت به مردم و این می‌شود همدلی، همان همدلی که در دوران دفاع مقدس بین شهدا، جانبازان و رزمندگان موج می‌زد و این مصادیق همدلی یکی از اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: در موضوع خدمت رسانی در سال گذشته، از ۱۰ خانه برتر هلال، شهرستان جم یکی از این ۱۰ خانه برتر کشور بوده که این مهم به جز تلاش جهادی این عزیزان به هیچ شکل دیگری به دست نمی‌آمد.

شهید احمد عارفی در ۱۸ مرداد ماه ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 926543

مهمترین اخبار ایران و جهان: