نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 12:23

تجمع دختران و پسران حاج قاسم در ۵۵۰ شهرستان کشور در دهه مقاومت

اراک- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری تجمع دختران و پسران حاج قاسم در ۵۵۰ شهرستان کشور همزمان با دهه مقاومت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین معروفی در جمع مسئولان کمیته‌ها و ستادهای سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در وحدت بین شیعه و سنی و تغییر نگاه اهل سنت به جهان شیعی کار بزرگی انجام داد و فقط شهید مدافع حرم نیست، بلکه شهید تمدن سازی نوین جهان اسلام است.

وی با اشاره به برگزاری مردمی سالگرد در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، افزود: تجمع دختران و پسران حاج قاسم در ۵۵۰ شهرستان کشور با محوریت شهدای دانش آموزی برگزار می‌شود.

سردار معروفی تاکید کرد: ترویج مکتب شهید سلیمانی مصونیت کشور و انقلاب را به همراه دارد؛ بنابر این نگاه ما به مکتب شهید سلیمانی و ترویج آن برگرفته از اعتقادات ما به مهدویت و آرمان‌های انقلاب اسلامی در فراهم کردن مقدمات ظهور است.

وی با اشاره به اینکه امسال در بحث سالگرد شهادت حاج قاسم با گفتمان جدید پیش می‌رویم افزود: در سطح ملی ترویج مکتب شهید سلیمانی و راه اندازی هیأت اندیشه ورز را برای جاری و ساری کردن این مکتب در کشور با استفاده از تجربه کرمان انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه ما نباید مغلوب فضای مجازی بشویم و فضای حقیقی چیز دیگری است گفت :۱۳۶ استاد مربی برای ترویج مکتب شهید سلیمانی در کشور آموزش دیده اند که در شبکه مجازی ترویج مکتب مشغول خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 924487

مهمترین اخبار ایران و جهان: