نیوز سیتی!
18 آذر 1401 - 11:03

یک مرکز تفریحی بزرگ در مجاورت برج میلاد احداث می‌شود

شهردار منطقه ۲ از احداث یک مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی بزرگ در مجاورت برج میلاد خبر داد و گفت: به‌زودی فرایند احدث این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز می‌شود.

مهدی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اقدام جدید شهرداری منطقه 2 برای رفع خطر از گود مجاور برج میلاد اظهار کرد: بنیاد تعاون ناجا در یک تعامل این پروژه را پس یک فرایند قانونی در اختیار شهرداری تهران قرار داد و هم‌اکنون مالکیت پروژه به‌صورت کامل با شهرداری است.

وی با بیان اینکه در طول 6 ماه گذشته، یک طرح مهندسی برای رفع خطر این گود انجام شده است، افزود:  با توجه به اقدامات صورت گرفته و اجرای یک سری سازه و شمع در مجاورت برج میلاد، این گود رفع خطر شده است و این اقدامات تا پایان سال ادامه دارد تا ایمنی به صدرصد برسد.

شهردار منطقه 2 در پاسخ به این پرسش که قرار است چه طرحی در گود اشاره شده در مجاورت برج میلاد اجرا شود، گفت: سازه‌ای که هم‌اکنون در گود انجام شده است بخشی از پروژه جدید در این محل است و هزینه‌های که در این زمینه انجام می‌شود در آورده‌های شهرداری در اجرای پروژه و طرح جدید محاسبه خواهد شد و طرح مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در محل گود اجرا می‌شود.

صالحی در این باره توضیح داد: قرار است یک مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی بزرگ در مجاورت برج میلاد احداث خواهد شد؛ علاوه بر اینکه رایزنی‌ها با سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام شده است و به‌زودی پروژه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 902243

مهمترین اخبار ایران و جهان: