نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 15:38

کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک از یک خانه اجاره‌ای

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران پایگاه یکم و پنجم این پلیس، ۱۲۰ کیلو تریاک از یک خانه اجاره‌ای در شرق تهران کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران پایگاه یکم و پنجم این پلیس مخفیگاه یک قاچاقچی مواد مخدر را در شرق تهران کشف کردند.

وی افزود: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت، فردی با اجاره کردن یک باب ساختمان مسکونی مقدار فراوانی مواد مخدر در این خانه اجاره‌ای دپوی و به خرده فروشی مواد مخدر و فروش آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، می‌پردازد.

سرهنگ باباپور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از این مکان ۱۲۰ کیلو تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و متهم پس از انتقال به این پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه همکاری و مشارکت مردم در تأمین امنیت عمومی شهروندان نقش بسزایی دارد، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه خرید و فروش مواد مخدر با این پلیس به شماره ۱۱۰ تماس بگیرند و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440043

مهمترین اخبار ایران و جهان: