نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 20:05

برخورد با مدیران شرکت کننده در جلسات تبلیغاتی نامزدها

فرماندار بناب گفت: با رؤسای اداراتی که در جلسات تبلیغاتی و انتخاباتی نامزدهای انتخابات شرکت کنند، برخورد شده و عذر آنها را خواهیم خواست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا لعلی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور مدیرکل منطقه 5 کشور و آذربایجان شرقی سازمان بازرسی تشکیل یافت، با تأکید بر اینکه رسیدگی به امور مردم مهم ترین وظیفه مسئولان است؛ اظهار کرد: رسیدگی به امورات مردم باید همراه با حفظ جایگاه و حرمت ارباب رجود باشد.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با بیان اینکه امسال سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و برگزاری امن، سالم و با مشارکت بالا باید جزو اولویت اصلی مدیران شهرستان باشد؛ گفت: طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات تمام نهادها ملزم هستند امکانات خود را برای برگزاری انتخابات د راختیار هیأت اجرایی و نظارت قرار دهند.

لعلی همچنین با تأکید بر لزوم رعایت اصل بی طرفی توسط مدیران دستگاه ها تصریح کرد: حضور مدیران در جلسات انتخاباتی و تبلیغاتی قابل قبول نیست و با این موضوع به شدت برخورد خواهد شد.

وی اذعان کرد: مدیران دستگاه های مختلف نیز باید برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات عملکرد نظام را تبیین کنند.

لعلی رئیس شورای اداری شهرستان بناب همچنین در ادامه سخنان خود از مدیران شهرستان خواست ضمن حضور در مراسمات نماز جمعه و برنامه های ملی و مذهبی، در راستای اجرای قانون حجاب و عفاف در سطح ادارات شهرستان نیز قدم های جدی بردارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1406843