نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 15:29

رقابت ۷ رشته چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان به پایان رسید

همدان-معاون فنی چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور گفت: تاکنون ۷ رشته از ۹ رشته ورزشی کار خود را به اتمام رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهناز روزبهانی ظهر شنبه با اشاره به المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: در این دوره، بیشترین استقبال از رشته‌های ورزشی بدمینتون، شنا و دومیدانی انجام شد.

وی افزود: در رشته بسکتبال سه‌نفره ۷ دانشگاه و ۳۸ شرکت داشتند، در رشته شنا نیز ۲۳ دانشگاه و ۷۱ نفر در سه ماده انفرادی و دو ماده تیمی شرکت کرده بودند.

معاون فنی این مسابقات با اشاره به اینکه در رشته بدمینتون ۲۶ دانشگاه و ۸۸ نفر شرکت داشتند، گفت: تمام داوران بدمینتون و دو و میدانی از کادر داوری استان همدان بودند.

روزبهانی خاطرنشان کرد: همچنین در تنیس روی میز ۵۵ نفر از ۲۱ دانشگاه، در رشته دو میدانی ۶۲ نفر از ۲۲ دانشگاه، در رشته هفت سنگ ۴۲ نفر از ۱۳ دانشگاه و در رشته آمادگی جسمانی ۶۴ نفر از ۲۲ دانشگاه شرکت داشتند.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427087

مهمترین اخبار ایران و جهان: