نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 14:09

وابستگی شهرداری‌ها به منابع دولتی کم شود

مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: باید نگاه و افق دید شهرداران و اعضای شورای شهر تغییر پیدا کند تا وابستگی شهرداری‌ها به منابع عمومی و دولتی کاهش یابد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، نخستین سمینار آموزشی شهرداری‌های استان البرز با موضوع سرمایه گذاری و روش های تامین مالی به همت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز و با حضور تمامی شهرداران، مدیران مالی و سرمایه گذاری شهرداری‌های این استان برگزار شد.

در این سمینار آموزشی که با حضور محمدرضا بیضاوی مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، اساتیدی از حوزه های مربوط به سرمایه گذاری به ارائه مطالب آموزشی در این زمینه پرداختند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان که به عنوان مهمان ویژه در این سمینار حضور داشت، ضمن بیان مطالبی در خصوص لزوم سرمایه گذاری و تامین منابع مالی جدید در شهرداری‌ها، تاکید کرد: در این راستا باید نگاه وافق دید شهرداران و اعضای شورای شهر تغییر پیدا کند تا وابستگی های شهرداری‌ها به منابع عمومی و دولتی کاهش یابد و در نتیجه سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت مردم وبخش خصوصی تقویت گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که با افزایش دوره های آموزشی و برنامه ریزی بلند مدت در موضوعات سرمایه گذاری، شاهد ارتقای فعالیتهای مرتبط با این موضوع در سطح مدیریت شهری باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427043

مهمترین اخبار ایران و جهان: