نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 23:11

فلسفه وجودی قرارگاه اجتماعی توجه ویژه به محلات محروم است

فردیس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس با اشاره به وجود ۹ محله محروم هدف در این شهرستان گفت: فلسفه وجودی قرارگاه اجتماعی توجه ویژه به محلات محروم است.

محمد فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در کشور ۲۰۲۰ محله محروم برای ارتقا به سطح مطلوب هدف‌گذاری شده است که ۶۶ محله آن در استان البرز و ۹ محله نیز در شهرستان فردیس در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بر اساس آمار استانداری البرز از شهرستان فردیس ۶ محله کم برخوردار برای شهر فردیس و سه محله نیز در شهر مشکین دشت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس تصریح کرد: در این چند ماه گذشته از سال اقدامات خوبی انجام شده است که ضروری است دستگاه‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره بر تأثیرگذاری قرارگاه اجتماعی در حل مشکلات ادامه داد: برخی مشکلات زخم‌های عمیق و برخی سطحی هستند.

فیضی خاطرنشان کرد: زخم‌های عمیق مانند کمبود سرانه‌ها و زیرساخت‌ها همچون پروژه‌های عمرانی است که نیاز به زمان و اعتبار و فرایندی طولانی است.

وی با اشاره به لزوم حل زخم‌های سطحی گفت: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، شست‌وشوی زباله‌ها، لایروبی جوی‌های آب، جمع‌آوری به موقع زباله و لکه‌گیری معابر موضوعات سریع الحل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس متذکر شد: این اقدامات دغدغه‌های روزانه مردم است که باید انجام شود و مسئول هر محله باید با شناسایی آنها و پیگیری برای حل اقدام کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1364543

مهمترین اخبار ایران و جهان: