نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 11:28

تعیین نماینده برای رسیدگی به مشکلات شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: با توجه به لزوم اطلاع رسانی دقیق و سریع از روند رسیدگی، از کلیه سرمایه گذاران در هریک از شرکت های پیش فروش خودرو درخواست می شود فرد یا افرادی را به نمایندگی از طرف خود به دادستانی معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، محمد صمدی اظهار کرد: حدود 70 شرکت پیش فروش خودرو در سال های اخیر در قالب شرکت و اماکن مختلف مانند بنگاه املاکی، شرکت بیمه و خواروبارفروشی در این شهرستان فعالیت داشتند که با ورود دستگاه قضائی پلمب شدند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این شرکت ها از 40 نفر شروع شده و به بیش از ۵۰ هزار نفر نیز رسیده و مردم در مجموع حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه خود را در اختیار این شرکت ها قرار داده اند، البته میزان دقیق سرمایه این شرکت ها در حال بررسی می باشد.

دادستان تاکستان اضافه کرد: دستگاه قضائی به عنوان مدعی العموم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم رسیدگی به مشکلات شرکت های پیش فروش خودرو را در دستور کار خود قرار داده و جلسات متعددی را بری حل آن برگزار کرده است.

صمدی تصریح کرد: با توجه به لزوم اطلاع رسانی دقیق و سریع از روند رسیدگی، از کلیه سرمایه گذاران در هریک از شرکت های پیش فروش خودرو درخواست می شود فرد یا افرادی را به نمایندگی از طرف خود به دادستانی معرفی کنند تا رابط بین دادستانی و عموم سرمایه گذاران هر یک از شرکت ها باشند.

وی در پایان گفت: پیشنهاد می شود سرمایه گذاران هر شرکت، بین ۵ تا حداکثر ۹ نفر نماینده را به دادستانی معرفی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1394787

مهمترین اخبار ایران و جهان: