نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 09:58

شبکه سازی نخبگان در مسیر پیاده روی اربعین

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: به دنبال شبکه سازی نخبگان در مسیر پیاده روی اربعین با عنوان جاده اربعین در راستای تمدن سازی نوین اسلامی با استفاده از ظرفیت تمامی دانشجویان هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ظرفیت‌های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از دانشگاه افزود: این دانشگاه یکی از مجهزترین و به روز ترین دانشگاه های کشور از لحاظ زیر ساخت و فناوری های نوین به کارگیری شده منطبق با استانداردهای بین المللی است.

وی در ادامه از فعالیت ها و برنامه های معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه به خصوص تشکل های دانشجویی، بسیج دانشجویی و موکب مجازی اربعین دانشگاه جامع انقلاب اسلامی بازدید کرده و برای همه عوامل اجرایی این حرکت عظیم آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

در ادامه دکتر قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن عرض خیر مقدم پیرامون مباحث فرهنگی و برنامه های پیش روی دانشگاه مطالبی را عنوان کردند.

وی افزود: به دنبال شبکه سازی نخبگان در مسیر پیاده روی اربعین با عنوان جاده اربعین در راستای تمدن سازی نوین اسلامی با استفاده از ظرفیت دانشجویان تمامی دانشگاه ها به خصوص دانشجویان این دانشگاه هستیم.

همچنین دکترخسروی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی نیز در باره خدمات دانشجویی از قبیل ظرفیت خوابگاه، اعزام دانشجویان به اردوهای علمی و فرهنگی و تسهیل در امر ازدواج دانشجویی توضیحاتی را مطرح کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1445187

مهمترین اخبار ایران و جهان: