نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 10:36

۲۲ هزار مسکن ملی در مازندران تائید نهایی شده است

ساری- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ۲۲ هزار واحد مسکن در قالب طرح ملی در استان تائید نهایی و به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی صبح دوشنبه در جلسه شورای مسکن گفت: حدود ۲۲ هزار واحد مسکن مازندران از طرح نهضت ملی مسکن در مرحله تائید نهایی و معرفی به بانک برای افتتاح حساب جهت دریافت تسهیلات قرار دارند.

وی با بیان اینکه سهم مازندران در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۵۵ هزار واحد از سر جمع ۴ میلیون مسکن تعهد دولت برای دوره ۴ ساله است، اظهار کرد: تاکنون حدود ۲۲ هزار واحد در مرحله تکمیل پروند و معرفی به بانک برای افتتاح حساب و دریافت تسهیلات هستند و بانک مسکن استان در این بخش خوب عمل کرده است.

وی زمین مورد نیاز مازندران برای طرح نهضت ملی مسکن را هزار و ۵۴۰ هکتار اعلام و تصریح کرد: تاکنون ۱۳۲ هکتار زمین در شهرستان‌های استان تأمین شده است و بقیه نیز در حال شناسایی است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه ۴ شهرک مسکونی نیز در راستای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران نیز در حال تصویب است، افزود: وسعت ۴ شهرک در حال تصویب حدود ۶۳۰ هکتار است که کمک زیادی به شتاب اجرایی طرح در استان خواهد کرد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419243

مهمترین اخبار ایران و جهان: