نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 10:13

اجرای طرح اشتغال خانگی برای ۲۴۵ زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون طرح اشتغال خانگی برای 245 زن سرپرست خانوار اجرا شده که شامل 25 طرح از جمله خیاطی، پخت نان خانگی، صنایع دستی، پرورش و نگهداری گاو و طیور و طرح‌های خدماتی است.

 سید مهدی هاشمی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: خدمت ایجاد زمینه اشتغال علاوه‌ بر مددجویان برای خانواده‌های نیازمند دارای شرایط نیز اجرا می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال خانگی همراه با درآمد باثبات از رویکردهای این نهاد است، افزود: کارشناسان اشتغال کمیته امداد استان همراه با راهبران شغلی جلساتی پیرامون معرفی طرح‌های اشتغال(دارای درآمد باثبات و مورد نیاز در همان منطقه محل سکونت متقاضیان) برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون طرح اشتغال خانگی برای ۲۴۵ زن سرپرست خانوار اجرا شده که شامل ۲۵ طرح از جمله خیاطی، پخت نان خانگی، صنایع دستی، پرورش و نگهداری گاو و طیور و طرح‌های خدماتی است.

هاشمی با اشاره به بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای این بانوان، خاطرنشان کرد: لوازم مورد نیاز راه‌اندازی این طرح‌های اشتغال با مشارکت مراکز نیکوکاری و هماهنگی متقاضیان تهیه می‌شود.

وی بیان کرد: خانواده‌های نیازمند اشتغال می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در سراسر استان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1419343

مهمترین اخبار ایران و جهان: