نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 15:17

نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین از فردا در حرم امام خمینی(ره) برپا می‌شود

نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین با حضور تولیدکنندگان هیأتی محصولات مرتبط اربعین برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین به همت جامعه ایمانی مشعر با حضور تولیدکنندگان هیأتی محصولات مرتبط اربعین از فردا چهارشنبه ۱۸ مردادماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

هرساله موکب‌داران سراسر کشور گردهم می‌آیند تا از تجارب و دانش یکدیگر بهره‌مند شوند، در این راستا نیز نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین فرصتی است تا هر آن‌ چیزی را که تهیه نکرده‌اند، تدارک ببینند.

در نمایشگاه امسال برخلاف سالیان گذشته تنها تولیدکنندگان هیأتی حضور دارند و مسئولان برگزاری بدنبال آن هستند تا در آینده این نمایشگاه تبدیل به نمایشگاه تخصصی و جامع نیازمندی‌های اربعین شود.

 یکی از دیگر اتفاقات ویژه نمایشگاه امسال، برپایی موکب گفت‌وگو میان موکب‌داران و تولیدکنندگان است تا بتوانند با تعامل در مسیر رفع دغدغه‌های یکدیگر گام بردارند.

این نمایشگاه از فردا چهارشنبه ۱۸ مردادماه ساعت ۹ صبح در سالن حضرت روح الله حرم مطهر امام خمینی(ره) با ۳۰ غرفه شامل مواد غذایی، محصولات فرهنگی، پوشاک، بهداشتی، دارویی، فرهنگی و هنری آغاز به‌کار می‌کند و تا روز جمعه ۲۰ مرداد ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432387

مهمترین اخبار ایران و جهان: