نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 12:05

نظر بیرانوند رد شد/ پرسپولیس همچنان دنبال جانشین گلر ملی‌پوش

کادرفنی پرسپولیس همچنان خلاف نظر علیرضا بیرانوند دنبال جذب گلر دوم برای فصل پیش روی رقابت های فوتبال باشگاهی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس در حالی ادامه دارد که احمد گوهری تصمیم به ترک این تیم و پیوستن به آلومینیوم اراک گرفت. او برای اینکه شانس خود را برای حضور در چارچوب دروازه بیازماید از پرسپولیس رفت تا دیگر زیر سایه علیرضا بیرانوند تبدیل به گلر همیشه نیمکت نشین نشود.

جدایی گوهری باعث شد تا یحیی گل محمدی خواهان جذب محمدرضا خالدآبادی شود اما دروازه بان هوادار در آخرین لحظه به استقلال پیوست تا جای خالی دروازه بان دوم در پرسپولیس همچنان حس شود.

علیرضا بیرانوند در آخرین مصاحبه خود نسبت به عدم جذب ذخیره مطمئن برای خود گفت: پرسپولیس خیلی دنبال گلر زیر ۲۳ سال بود من خیلی صحبت کردم با آقای ننکا که این بچه‌ها را که با او کار کردند، به آنها کمک کند که به تیم بیایند و کمک کنند. ببینید اگر امسال علی بیرانوند نباشد یا کادر به آنها بازی دهد، آنها می‌درخشند. بعضی‌ها می‌گویند پرسپولیس گلر دو ندارد. ما بهترین دروازه‌بان‌ها را داریم. شاید اگر گلر زیر ۲۳ سال بیاورند سهمیه پر نشود اما نگرانی هم ندارد چون گلرهایی که می‌بینم پتانسیل بالایی دارند و آقا یحیی هم می‌داند که چقدر خوب تمرین می‌کنند. خودم هم به آنها کمک کردم و هواداران بابت نداشتن گلر دو نگران نباشند.

با این حال یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با توجه به فشردگی بازی‌های پرسپولیس و مصدومیت‌های کهنه بیرانوند ترس از عدم حضوراو در کل مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را دارد. از این رو همچنان اصرار به جذب گلری دارد که سابقه بازی در لیگ برتر را داشته باشد.

پرسپولیس با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالاتی با محدودیت جذب بازیکن بالای ۲۳ سال روبروست تا گزینه‌های ممکن برای حضور سنگربان مطمئن در لیست این تیم برای نیمکت نشینی در اکثر مسابقات به دلیل حضور بیرانوند به حداقل برسد.

‌گل محمدی همچنان گلر دوم می‌خواهد اما هیچ گزینه جدیدی را به باشگاه بابت جذب بازیکن معرفی نکرده است تا این موضوع فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397087

مهمترین اخبار ایران و جهان: