نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 17:55

عامل هنجار شکنی در خمین شناسایی شد

خمین- فرمانده انتظامی خمین از شناسایی عامل هنجارشکنی و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی این شهرستان در ایام محرم امسال خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی افراسیابی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی خمین در پی رصد و پایش فضای مجازی، از انتشار کلیپی از هنجارشکنی خانمی در یکی از خیابان‌های این شهرستان مطلع و از آنجا که این اقدام باعث جریحه دار شدن اذهان عمومی خصوصاً در ایام عزای حسینی شده بود، شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به موج پیام‌های ارسالی از سوی شهروندان خمین در خصوص شناسایی و برخورد با این فرد هنجارشکن موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس امنیت عمومی شهرستان خمین قرار گرفت که با انجام اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی سرانجام فرد هنجار شکن شناسایی شد.

سرهنگ افراسیابی اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی متهم احضار و در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

وی با تأکید بر اشراف اطلاعاتی کامل پلیس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفت: این فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نخواهد بود و از عموم شهروندان تقاضا داریم و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422143

مهمترین اخبار ایران و جهان: