نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 17:24

ایتام و محسنین تایبادی ۲ هزار و ۷۰۰ حامی دارند

کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد گفت: تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ نفر حامی ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان هستند.

مجتبی رحمانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: تعداد ۸۴۰ نفر از ایتام و محسنین در شهرستان تایباد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که توسط ۲ هزار و ۷۰۰ حامی حمایت می شوند.

کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد افزود: ۳۰ درصد حامیان مشارکت کننده در طرح اکرام، ایتام و محسنین بومی و ۷۰ درصد حامیان غیربومی و ساکنان مناطق دیگر هستند.

وی ادامه داد: طرح اکرام ایتام و محسنین مختص فرزندانی است که پدرشان را از دست داده اند یا به علت بیماری صعب العلاج یا زندانی بودن پدر، از لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا هستند.

رحمانی بیان کرد: در سال گذشته حامیان نیکوکار بومی و غیربومی، مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک های نقدی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک های غیرنقدی خود را شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم تحریر به ایتام و محسنین تقدیم کردند.

کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۶۷ نفر حامیان در این طرح خداپسندانه جذب شده اند.

وی اظهار کرد: ایتام و محسنین به نحوی فرزند معنوی حامیان محسوب می شوند و این اقدام می تواند سبب افزایش امید به زندگی، پیشرفت تحصیلی و اجتماعی جامعه، ترویج امور خیریه و تقرب الهی شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: شماره تماس کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین ۵۴۵۳۸۷۰۰ می باشد و همه افراد خیراندیش جامعه می توانند در این طرح ثبت نام کنند‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1422187

مهمترین اخبار ایران و جهان: