نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 13:19

کلنگ احداث ۳۶ کلاس درس و یک سالن ورزشی در شهرستان ماکو به زمین زده شد

به همت خیرین نیک اندیش کلنگ احداث ۳۶ باب کلاس درس در قالب ۴مدرسه و یک باب سالن ورزشی در حومه شهرستان ماکو به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه  با حضور نادر کاظمی فرماندار ماکو قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان غربی جمعی از مسئولین شهرستانی و با حضور خیرین نیک نهاد، آیین کلنگ زنی ۴باب مدرسه و یک سالن ورزشی در روستاهای کشمش تپه، پنجرلو، کوسج و قره تپه برگزار شد.

رحمانی اظهارداشت: به همت و مشارکت خیرین مدرسه ساز عملیات احداث ۴مدرسه با ۳۶ کلاس درس امروز در شهرستان ماکو آغاز شد.

وی افزود: این مدارس که به صورت مشارکتی احداث خواهد شد با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال با زیر بنای ۵۴۲۰متر مربع هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار خواهد داد.

رحمانی با اشاره به نقش پر رنگ خیرین در فضاهای آموزشی و تمجید از این امر خداپسندانه افزود؛ خدا را شاکریم که امروزه امر مقدس مدرسه سازی در سطح جامعه بسط یافته که علاوه بر تامین محیط علم و دانش به عنوان کار خیر ماندگار سالیان سال به عنوان باقیات و الصالحات باقی خواهد ماند.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه خاطرنشان کرد: امروز شاهد کلنگ زنی مدرسه ۱۲کلاسه کشمش تپه با مشارکت خیرین نیک اندیش آقایان محمد و رضا ولیلو، ۹کلاسه قره تپه توسط خیر نیک اندیش حاج صفر صفرزاده، ۱۲کلاسه روستای پنجرلو به همراه سالن ورزشی توسط خیرین نیم اندیش آقایان محمد، رضا و علی ولیلو و ۳کلاسه روستای کوسج با مشارکت خیر نیک اندیش آقای باقرزاده و منطقه آزاد بودیم که امیدواریم با تمام توان در اسرع وقت این مدارس را احداث و تحویل دستگاه بهره بردار و دانش آموزان منطقه نماییم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1423287

مهمترین اخبار ایران و جهان: