نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 09:17

تبریکی متفاوت، تبریکی که به دل نشست!+فیلم و عکس

با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان که برای تبریک روز خبرنگار آمده بودند نشسته بودیم که در باز شد و سلام، سلام، سلام و صدای کودکانه دختران و پسران بوستان تربیت علوی و فاطمی زنجان با همراهی مربی و مدیرانشان فضای خبرگزاری را تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سمیه جعفری ـــ ۱۷ مرداد و روز خبرنگار که می‌شود، مسئولان و مدیران، دوستان، آشنایان، فامیل و همسایگان همه و همه با تبریک آن فعالان رسانه را برای پیگیری مسائل و مشکلات دلگرم می‌سازند و با تبریک و حضورشان در کنار خبرنگاران دلشان را برای پیگیری مسائل و مشکلات، انعکاس کمبودها و چالش‌های پیش روی گرم می‌کنند.

خبرنگاران در طول سال در گرمای طاقت فرسا تابستان، در روزهای سخت و استخوان سوز و برفی زمستان و در روزهای شادی و غم و حتی در حوادث و جاهایی که گاها خود مسئولان هم فکر نمی‌کنند همراه و پای کارند.

خبرنگارانی که برای انعکاس واقعیت‌ها گاه برخوردهای نامناسب و ترش رویی‌های افراد مختلفی را تحمل و مشکلات را به جان می‌خرند، تا با شفاف سازی آنچه اتفاق افتاده را دقیق و صحیح به مخاطبان منتقل کند.

روز خبرنگار است مسئولان و مدیران استانی برای تبریک این روز یک به یک به دفتر خبرگزاری فارس می‌آیند و با هدیه گل و شیرینی از خبرنگاران قدردانی می‌کنند.
استاندار زنجان در اقدامی کم نظیر در طی سالیان اخیر با همراهی معاونان، مدیر کل ارشاد اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، راه و شهر سازی، مدیر کل تامین اجتماعی، روسای دانشگاه‌های پیام نور، آزاد و ...همه و همه آمدند و رفتند.

اما شاید یکی از بهترین و شاید کم نظیرترین تبریک‌هایی که در طول سالیان سال کار خبری دیده‌ بودم اقدام بچه‌های سما بود که شاید برای سالیان سال در ذهنم خواهد ماند.

 

با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان که برای تبریک روز خبرنگار آمده بودند نشسته بودیم که در باز شد و سلام، سلام، سلام و صدای کودکانه دختران و پسران بوستان تربیت علوی و فاطمی زنجان با همراهی مربی و مدیرانشان فضای خبرگزاری را چنان تغییر داد، که بهترین و زیباترین تبریک روز خبرنگار را از این دانش آموزان کوچک دریافت کردیم و مطمئنم شیرینی این تبریک تا آخر عمر زیر دندان ما خواهد ماند.

دانش آموزان با استعداد و توانمند بوستان هر کدام با زبانهای مختلف فارس، ترکی و انگلیسی روز خبرنگارا را به خبرنگاران تبریک گفتند و ما را مصمم ساختن تا آنجا که توان داریم برای ساختن زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان و کودکان سرزمین مان مطالبه‌گر باشیم و مسئولان را برای رسیدن به این هدف مقدس ترغیب کنیم.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437643

مهمترین اخبار ایران و جهان: