نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 08:42

سردار رادان مطرح کرد: چابک سازی ستاد و ارتقاء توان عملیاتی یگان های صفی

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: چابک سازی ستاد و افزایش توان عملیاتی یگان های صفی با توجه به خیل عظیم ماموریت های پلیسی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار "احمدرضا رادان" فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح از یگان های فراجا در آذربایجان شرقی که با حضور سرلشکر "محمد باقری" رئیس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستادکل نیروهای مسلح از یگان های فراجا در استان آذربایجان شرقی در خدمت سرلشکر پرافتخار و عزیز سردار "باقری" هستیم.

وی در ادامه افزود: وضعیت انتظامی در کل کشور در سایه تدابیر سلسله مراتب فرماندهی رو به جلو بوده و عیب ها و ضعف های احصاء شده توسط بازرسان ستادکل نیروهای مسلح در کمترین زمان رفع و اصلاح خواهند شد.

ارشدترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: با توجه به خیل عظیم ماموریت ها در فرماندهی انتظامی کشور چابک سازی ستاد و ارتقاء توان عملیاتی واحدهای صفی را در دست اجرا داریم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات و درخواست های شهروندان باشیم.

سردار رادان ادامه داد: در 4 ماهه گذشته سال جاری  در بخش خودرو و تجهیزات با اختصاص بیش از ۱۶ میلیارد تومان، توان تحرک انتظامی کشور را بالا بردیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقاء معیشت کارکنان اشاره کرد و گفت: نهضت ساخت خانه های سازمانی در فراجا آغاز شده و در سال 1402  ساخت تعداد 900 باب منزل سازمانی شروع شده که امیدواریم تا سال آینده آنها را تکمیل و تحویل دهیم و سهم استان آذربایجان شرقی نیز  2 هزار و 200 خانه سازمانی خواهد بود.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از استان های مهم و مرزی در کشور است، خاطرنشان کرد: با استفاده از توانمندی های سازمانی، مساعدت و حمایت های ستادکل نیروهای مسلح و دولت مردمی در برقراری نظم و امنیت در سرتاسر ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.


پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1371143

مهمترین اخبار ایران و جهان: