نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 09:38

افزایش ۱٠٠ درصدی ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویین زهرا

دادستان عمومی و انقلاب بویین زهرا گفت: از ابتدای سال جاری ۱۹۸ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان تخریب شده که نسبت به سال گذشته رشد 100 درصد داشته است.

محمد رضا کرمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی ها صورت گرفته و بر مبنای رصد ضابطین ویژه، اجازه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان داده نخواهد شد و در صورت بروز تخلف بدون تشکیل پرونده قضایی صرفا با گزارش ضابط، ساخت و سازهای غیرمجاز قلع و قمع می شود.

وی ادامه داد: به کشاورزان و مالکین اراضی توصیه می شود بدون دریافت مجوز اقدام به ساخت وساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نکنند و قبل آن مجوز لازم از مراجع مربوطه اخذ نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا افزود: از ابتدای سال جاری ۱۹۸ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب شده است که نسبت به سال گذشته رشد 100 درصد داشته است.

کرمی در ادامه بیان کرد: فردی که در روزهای گذشته اقدام به هتاکی و حرمت‌شکنی آمرین معروف کرده بود با دستور قضایی در شهر بوئین زهرا بازداشت شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت آمرین به معروف براساس قانون می باشد و هر گونه مزاحمت و ممانعت از انجام وظیفه قانونی آمرین به معروف، جرم بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1414787

مهمترین اخبار ایران و جهان: